piątek, 9 października 2015

Kubuś- sesja plenerowa







Mam nadzieję, że pamiętacie Kubusia, którego miałam przyjemność fotografować w dniu Chrztu Świętego (jeżeli nie to odsyłam do wpisu  <Chrzest Kubusia>) właśnie w ramach tego reportażu powstały zdjęcia plenerowe ;)
 Przyznam szczerze, że fotografowanie dzieci to niezłe wyzwanie, aby wyłapać ładne ujęcie trzeba się nieźle nagimnastykować, ale warto! Taka sesja jest totalnie nieobliczalna i tak naprawdę to mój mały model dyktuje warunki, ale właśnie dzięki temu daje tyle satysfakcji ;)





Serdecznie zapraszam do komentowania i współpracy! ;))























5 komentarzy:

  1. przedostatnie to zdecydowanie moje ulubione! <3 prawdziwy model ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejuuu, jakie cudowne zdjęcia! Kubuś będzie miał na cale życie wspaniałą pamiątkę! <3 !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)) właśnie to fajne jest teraz, że dzieciaczki mogą mieć fajne zdjęcia na pamiątkę :D kiedyś takich się nie robiło za specjalnie ;P

      Usuń
  3. Kurcze, jakie magiczne cudowności! http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń