niedziela, 4 października 2015

Plener ślubny Natalii i Przemka






Pierwsze koty za płoty ! :D
Mój pierwszy plener ślubny zaliczony, fotografię obrobione w 3 dni ( siedzenie do 2 w nocy się opłaciło ) i już oddane, a teraz mogę wreszcie zaprezentować efekty!
Przede wszystkim bardzo mi miło, że pomimo mojego braku doświadczenia w tego typu fotografii Natalia i Przemek  zaufali mi za co im serdecznie dziękuję!;)

Dla mnie fotografowanie ich było czystą przyjemnością i szczerze mówiąc taka fotografia jest chyba jedną z moich ulubionych :) O dziwo nie stresowałam się przed zdjęciami, w końcu portrety potrafię robić, a sesja ślubna  to nic innego jak portrety dwojga nowożeńców.
Mam nadzieję, że Wam zdjęcia przypadną do gustu :) zachęcam do komentowania :)))


PS. Zdjęć jest duuuuuużo więcej, po prostu wybrałam te, które ja najbardziej lubię :P














To chyba jedno z moich ulubionych ;)




















5 komentarzy:

  1. No cóż...jeśli mam być obiektywny i szczery to jesteśmy MEGA zadowoleni ze zdjęć! Są w każdym stopniu dopracowane. Spodziewaliśmy się dobrych zdjęć, lecz rzeczywistość przerosła nasze najśmielsze oczekiwania. Sylwia! Dziękujemy!:) Przemek i Natalia

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż...jeśli mam być obiektywny i szczery, to jesteśmy MEGA zadowoleni ze zdjęć! Są dopracowane w każdym calu. Spodziewaliśmy się dobrych zdjęć, lecz rzeczywistość przerosła nasze najśmielsze oczekiwania. Sylwia! Dziękujemy!:) Przemek I Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja bardzo dziękuję i bardzo mi miło, że się podobają! Przyjemnością było robienie Wam zdjęć ! ;))

      Usuń