poniedziałek, 21 września 2015

Madzia





Nie wiem już od jakiego czasu namawiałam Magdę na zdjęcia i chociaż miałyśmy na to prawie 3 miesiące, to dopiero w połowie września udało nam się zebrać i iść na sesję.
Chyba pierwszy raz przygotowywałyśmy się aż tak do zdjęć, wyprostowane włosy, makijaż, przebieranie, ale opłaciło się ! :D
Praktycznie każde zdjęcie mi się podoba, łącznie wyszło, aż 30 obrobionych kadrów, a to naprawdę dużo ! :)












Taaaak ten makijaż też ja robiłam ! ;D Magda testowała mnie przed imprezą :D










6 komentarzy:

  1. łaaa!!! boskie są! to chyba najlepsze Madzi zdjęcia jakie widziałam do tej pory! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia zjawiskowe, uroda Magdy też. Gratuluję pomysłu na sesję; wspaniałe światło i kolory. Alina Kaźmierczak

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się słońce przebija, tworząc przyjemny bokeh :) A makijaż podziwiam, ja nie potrafię takiego zrobic! http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się ten bokeh podoba ;) a dziękuję, makijażu można się nauczyć :P ja sporo filmików na yt oglądałam, a później kombinowałam sama :)

      Usuń