sobota, 11 listopada 2017

Kobiecym okiem





Cześć wszystkim! 
Wracam na bloga, a przynajmniej taki mam zamiar... :P Za mną bardzo intensywne miesiące - zarówno pod względem fotograficznym, jak i powrotem na studia ( + tysiące spraw, które są z tym związane), dlatego nie dziwicie się na przestój, jaki tutaj ma miejsce. Wbrew wszelkim pozorom, nadal oddaje się swojej największej pasji, dlatego przez ostatnie tygodnie każdą wolną chwilę przeznaczam na nadrabianie fotograficznych zaległości 
oraz nowe 'zlecenia', które na mnie czekają (I właśnie w tym momencie moje czytanie lektur, leży i kwiczy :D). Nadszedł, więc czas, aby  pochwalić się efektami. Co do październikowej pogody miałam wiele do życzenia, jednak udało nam się wraz z Angeliką wybrać na zdjęcia. Dla mnie fotografowanie tej pięknej kobiety to czysta przyjemność, co mam nadzieję, że widać po zdjęciach. :)












Serdecznie zapraszam na mój INSTAGRAM, gdzie poznajcie mnie troszkę lepiej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz