środa, 6 lipca 2016

Natura


Po chyba najgorszej sesji egzaminacyjnej nadeszły upragnione wakacje, a wraz z nimi
czas na ukochaną fotografię (więc jeśli chce ktoś zdjęcia to śmiało pisać!:)).
Tym razem już naprawdę postaram się wstawiać posty systematycznie i wykonać wiele sesji zdjęciowych! 
A teraz pokaże fotografie wykonane przeze mnie już jakiś czas temu, przyznam, że zabawa w macro, bardzo mi się podoba, chociaż nie zawsze mam cierpliwość do fotografowania kropelek :D 


Po więcej ,,codziennych" zdjęć zapraszam na mój INSTAGRAM
Miłego oglądania! 



































5 komentarzy:

  1. śliczne są te zdjęcia !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne <3 Pierwsze zdjęcie u samej góry skradło moje serce! A dwa ostatnie również niesamowicie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń